Dzikie Królestwo Wiki
Advertisement
Dzikie Królestwo Wiki

Drue Beltane - główna bohaterka książki "Dzikie Królestwo". Jej ojcem jest Quinn, a matką Serah. Drue jest Zmienniakiem - potrafi zmieniać się w różne zwierzęta.

Charakter

Drue jest wciąż smutna po stracie Serah, jednak najbardziej zależy jej na bliskich: Kocisku Zobaczysku i Quinnie, jej tacie. Jest zdeterminowana, waleczna i przyjacielska. Ciągle powraca do niej sen o czystej głębokiej wodzie i kolorowych żółwiach. Według Liliuk ma to szczególne znaczenie.

Historia

Drue mocno przeżyła śmierć matki. Stworzyła psychiczne bariery, które oddzielały ją od świata. Przestała się interesować szkołą. Nie chciała świętować urodzin. Z tego stanu wybawił ją Kocisko Zobaczysko, stukając w okno i wchodząc do domu dziewczynki. Drue przygarnęła go i stali się najlepszymi przyjaciółmi.

W czasie Wielkiego Szczytu Kocisko Zobaczysko zaginął. Drue była zrozpaczona i wszędzie go szukała. Rozwiesiła ogłoszenia, szukała w Internecie, przyszła do Li. Jednak nie udało jej się znaleźć kociaka.

Nadeszło niebezpieczeństwo. Zbliżała się Wielka Wojna zwierząt z ludźmi. Quinn kazał Drue ukryć się w kryjówce za ścianą, o której tylko oni wiedzieli. Sam wyruszył pod postacią psa na poszukiwanie Kociska. Dom Drue zaatakowały orzesznice, szczury i norka. Dziewczynka mimo ostrzeżenia ojca wyszła z kryjówki i spróbowała uciekać przed agresywnymi zwierzętami. Wbiegła na drzewo, tam zaplątała się o gałąź i była bliska śmierci, ale jej tata w porę przybył pod postacią orła i zaniósł ją w bezpieczne miejsce.

Na złomowisku Drue poznała Kogucika, mądrego bekasa, który miał dawać jej sygnały. Ojciec wytłumaczył córce, na czym polega zmienniactwo i opowiedział historię Kotynów. Zostawił jej pomocne narzędzia i Kogucika na straży, po czym ponownie odleciał w poszukiwaniu Zobaczyska. Podczas ataku nietoperzy Drue odpaliła jedną z rakiet i namiot taty się zapalił. Jedyną drogą ucieczki pozostała mała dziurka w podłodze. Dziewczynka próbowała się przecisnąć i nieoczekiwanie zmieniła się w malutką jaszczurkę. Tym samym odkryła, że odziedziczyła dar po ojcu. Potem zmieniła się w mewę i wyruszyła z Kogucikiem znaleźć ojca.

Natrafili na bitwę z Dzikusami. Drue zmieniła się w jastrzębia, a Quinn w misia grizzly. Dzielnie walczyli. W końcu pewien buldog po ich stronie zabił Paplę, co doprowadziło do wycofania się armii Dzikusów. Potem tata i córka wsiedli do jeepa i wjechali w jezioro, gdzie zmienili się w wydry, a potem w lisy i dotarli spowrotem do domu. Quinn był chory, więc zlecił Drue misję - odszukanie Człowieka-lwa. Ta jako mewa przeleciała nad kanałem La Manche, po drodze spotykając do połowy rozwalony statek, na którym zobaczyła dziecko i postanowiła zmienić się w człowieka. Poznała historię ataku rekinów na statek i wyruszyła dalej. Po przebyciu kanału w miejscowości Ulm spotkała wiewiórkę Csabę, który również był Kotynem. Zaprowadził ją do ukrytej społeczności Zmienniaków, której przewodzi Liliuk. Przywódczyni zarządziła wędrówkę na górę Ararat. Potem Drue odbyła wielce niebezpieczną wyprawę z Pierą i resztą grupy ku górze.

Advertisement