Dzikie Królestwo Wiki
Advertisement

Koko to kot, Chowaniec, jeden z więźniów Musteli. Przyjaźnił się z Kociskiem Zobaczyskiem oraz Li.

Historia

Został pojmany, ponieważ otwarcie zgłosił swój sprzeciw podczas Wielkiego Szczytu wobec planu wojny z ludźmi. Uwięziono go w jednej z klatek zrobionych z wózków sklepowych przewróconych do góry nogami. Jako jeden z nielicznych wciąż dzielnie się trzymał, mimo wzrastającego poziomu wody (klatki postawiono na podmokłym obszarze). Trzymał się prętów klatki dzięki świetnym pazurom i do tego jeszcze miał siły, żeby wyciągać z wody innych, m.in. małego spanielka. Niestety nie umiał pomóc Kocisku Zobaczysku, bo ten też się dostał do klatek i miał okropną depresję. Koko zwiódł Mustelę, pozornie nie chcąc, żeby Li był z nim w klatce, a tak naprawdę mając potrzebę porozmawiania z nim. Li także nie umiał pomóc Kocisku, a poziom wody wciąż rósł. W końcu Koko rozmawiał z przemienionym w psa Quinnem, gdy ten chciał ich wydostać z okropnych cel. Potem Koko uciekł i nie wiadomo, co się z nim stało. Być może przyłączył się do Ruchu Oporu Zwierząt Domowych.

Charakter

Był uczynny i pomocny. Współczuł ludziom. Nie chciał wojny.

Wygląd

Futro miał koloru czekoladowobrązowego, a oczy pomarańczowe i długie wąsy. Nie posiadał znaków szczególnych.

Advertisement