Dzikie Królestwo Wiki
Advertisement
Dzikie Królestwo Wiki

Piera to Kotynka, dziewczyna w wieku Drue. Ma około dwanaście lat. Przyjaźni się z Csabą, Yayą, Sanją, Ezalem i Drue. Jej ojciec był wybitnym geografem.

Charakter

Jest zadziorna i sprytna. Jest też bardzo inteligentna. Na początku nie za bardzo lubiła córkę Quinna, ponieważ była zazdrosna o relacje Drue z Csabą. Dla niego gotowa była narażać życie w gromadzie wilków.

Historia

Drue poznaje Pierę w przedsionku kościoła w Ulm. Wtedy Piera jest zamieniona w szczura, główna bohaterka myśli, że to wróg. Piera mieszka wraz z innymi Zmienniakami w kościele. Nagle atakują ich Dzikusy. Csaba rzuca się do walki z krokodylem. Piera chce mu pomóc, jednak zgodnie z rozkazem odlatuje. Spotykają się w innym miejscu. Csaba przemienia się w wilka i dołącza do pobliskiego stada. Drue idzie za jego przykładem - zmienia się w wilczycę. Piera zostaje rybołowem i z niecierpliwością oczekuje na bieg wydarzeń. Kiedy Drue pod postacią konia z dwójką dzieci na grzbiecie ucieka przed rozzłoszczonym stadem, Piera zrzuca na wilki kłody. Nie wie, że jej przyjaciel nadal jest jednym z nich. Uświadamia to sobie dopiero po ataku kłód. Z niepokojem przeszukuje martwe ciała. Potem postanawia, że dołączy do stada, aby poszukać Csaby.

Ciekawostki

  • Piera ośmieszała nawigację Drue
  • Zanim się pożegnały, nie za bardzo się lubiły; Piera dokuczała koleżance
  • Większość czasu w książce spędza pod postacią rybołowa
Advertisement